|
Управління якістю освіти здійснюється на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу. Головними показниками якості педагогічної діяльності є особистісні показники розвитку кожного конкретного учня.
СИСТЕМА ПЛАНУВАННЯ
Методологічною основою управлінської діяльності спеціалізованої школи є модель особистісно зорієнтованого управління освітою.
Однією з основних ланок діяльності сучасної школи є система планування. Планом роботи визначені мета, завдання та перспективи розвитку школи, які відповідають державні політиці у галузі національної освіти та положенню про загальноосвітній навчальний заклад.
Річний план роботи є основним документом, охоплює всі напрямки роботи школи, забезпечує цілеспрямованість, системність, скординованість основних напрямів та ділянок роботи школи, складений згідно з перспективним планом.
Планування діяльності школи складено за розділами:
І. Виконання Закону України «Про освіту». Робота по вирішенню завдань із створення умов для одержання середньої освіти. ІІ. Робота з педагогічними кадрами, підвищення їхньої педагогічної майстерності, атестація вчителів. ІІІ.Діяльність педагогічного колективу, спрямована на поліпшення виховного процесу. ІV. Робота з батьками. Співпраця з позашкільними закладами та організаціями. V. Робота по зміцненню матеріальної бази школи. Забезпечення дотримання правил техніки безпеки та охорони праці.
З метою чіткої організації діяльності нашого закладу відбівається розробка, реалізація та здійснення контролю за виконанням:
- перспективного плану роботи школи; - річного плану роботи школи; - навчального плану школи; - календарних планів роботи вчителів; - поурочних планів; - планів роботи методичних об'єднань; - плану роботи науково-методичної ради; - планів роботи гуртків, факультативів; - планів роботи з обдарованими дітьми; - планів роботи шкільного відділення МАНу. Звертається увага на те, щоб усі плани були чітко структуровані щодо важливості завдань і термінів їх виконання.
СИСТЕМА ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
Сьогодення ставить перед нами, освітянами, складні і відповідальні завдання. На наш погляд, основою вдосконалення навчально-виховного процесу в школі є науково обгрунтована система внутрішнього контролю за результативністю роботи шкільного колективу. Усвідомлюючи, що однією з ланок діяльності керівництва школи є контрольно-аналітична, адміністрація приділяє їй максимум уваги. Добре спланована контрольно-аналітична діяльність дозволяє здійснювати ефективне керівництво школою, слугує основою для складання програм її розвитку.
Контроль забезпечує успішне досягнення поставленої мети. Функція контролю дає можливість вчасно виявити і запобігти розвитку негативних тенденцій.
Планування внутрішкільного контролю здійснюється згідно з річним планом роботи школи та з урахуванням професійних можливостей педагагів. Основними вимогами внутрішкільного контролю є:
- цілеспрямованість; - диференційований підхід; - плановість; - наукова обгрунтованість; - системність; - повнота і конкретність висновків, - оперативність; рекомендацій і пропозицій; - принциповість; - гласність; - ефективність (перевіряється якість проведення навчально-виховної роботи і якість знань учнів).
При організації контролю адміністрація школи використовує різні методи роботи:
- спостереження; - перевірка документації; - аналіз і самоаналіз уроків; - письмові перевірки, зрізи знань учнів; - анкетавання; - бесіди.
Внутрішкільний контроль у школі здійснюється у різних формах:
- оглядовий; - тематичний; - попереджувальний; - класно-узагальнюючий; - адміністративний; - комплексний. |
|
Дякуємо! |
Педагогічний колектив школи, учні, батьки щиро вдячні народному депутату Бандурову В.В. за турботу про нашу школу, яка стала більш затишною і привабливою завдяки новим вікнам
|
Молодці! |
 Аквабайк. Ми - призери! |
Сайти Запоріжжя |
|
|